Ameesha Patel dijangkiti kuman


AKTRES jelita Ameesha Patel tidak mempunyai mood yang baik ketika menjalani penggambaran untuk sebuah filem Telegu di Hyderabad baru-baru ini.

Ini kerana dia baru sahaja kematian neneknya beberapa hari sebelum penggambaran berlangsung.

Disebabkan cuaca yang panas ditambah pula dengan kesihatan Ameesha yang tidak terjaga, dia telah pengsan di set penggambaran dan dikejarkan ke hospital.

Berita Ameesha yang ditahan di wad menyebabkan ibunya bergegas dari Mumbai untuk berada di samping anaknya itu.

Menurut sumber yang rapat dengan Ameesha: "Sebenarnya Ameesha sangat rapat dengan neneknya yang baru meninggal dunia. Dia tertekan selepas kehilangan neneknya itu.

"Bagi melupakan kesedihannya, dia menyibukkan dirinya dengan penggambaran meskipun keluarganya menasihati supaya dia berehat untuk satu tempoh masa sehingga semangatnya kembali pulih."

Abang Ameesha, aktor Ashmit Patel mengesahkan berita adiknya di masukkan ke hospital. Katanya, disebabkan cuaca panas dan debu di bandar Hyderabad ditambah semangatnya yang masih lemah menjadi punca adiknya pengsan.


Selain itu tambah Ashmit, Ameesha turut dijangkiti kuman ketika berada di sekitar bandar tersebut. Itu juga antara puncanya pengsan. Meskipun begitu, Ashmit gembira kerana ibunya berada di sisi adiknya dan menjaga dia dengan baik.

"Jangan risau, dia hampir sembuh dan akan kembali bekerja seperti biasa dalam masa terdekat," kata Ashmit lagi tentang perkembangan kesihatan adiknya itu.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

3-column blogger templates(available in 4 different styles)