Mariah percaya benda karut


MARIAH CAREY dikhabarkan sudah hamil empat bulan. Namun, penyanyi itu enggan mengesahkan atau menafikan berita itu kerana dia seorang yang percayakan kepada benda-benda karut.

Dalam satu laman web miliknya, dia menulis: "Saya menghargai keprihatinan semua orang. Tetapi saya mempunyai kepercayaan terhadap benda-benda karut. Apabila tiba masa yang sesuai, semua orang akan tahu perkara sebenar."

Dalam pada itu, Nick dalam kenyataannya mengatakan Mariah yang digosip sudah hamil empat bukan bakal menjadi seorang ibu yang baik.

Hos rancangan TV, America's Got Talent yang enggan mengesahkan mengenai kehamilan isterinya itu sebaliknya memberitahu majalah People: "Mariah akan menjadi ibu yang baik.


"Kalau saya ada anak nanti, saya akan membesarkan dia sebagaimana saya dibesarkan oleh ibu bapa saya.

Nick, 29, mengakui tidak kisah sekiranya dikurniakan anak lelaki atau perempuan, namun mengakui agak gusar dengan jantina anaknya.

Katanya: "Memang seronok kalau ada anak perempuan sehinggalah apabila dia meningkat remaja. Ketika itu, ramailah yang mengurat dia. Itu agak membimbangkan saya.

"Tapi kalau anak lelaki, saya bimbang pula dia akan tercedera kerana lasak, sebab saya masa kecil dulu pun memang sangat lasak."


credit:KOSMO

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

3-column blogger templates(available in 4 different styles)