Miley sudah berpisah dengan kekasih


LOS ANGELES - Bintang muda popular Amerika Syarikat (AS), Miley Cyrus dilaporkan kembali menyendiri sehari selepas majalah US Magazine melaporkan Liam Hemsworth mengesahkan berpisah dengan remaja Disney itu.

Miley, 17, mula mengenali pemuda Australia berusia 20 tahun itu ketika sesi penggambaran filem The Last Song tahun lalu. Aktres Disney itu menganggap dia belum terlintas untuk bercinta secara serius ketika itu.

Sebuah akhbar melaporkan Hemsworth berjalan di sebuah pantai dengan gembira bersama Miley dan menimbulkan persoalan sama ada mereka memang berpisah atau gosip yang tersebar selama ini hanya khabar angin.

Namun, kenyataan terbaru ejen Hemsworth mengesahkan hubungan pasangan itu sudah berakhir walaupun majalah Parade pada Mac lalu mendakwa, Miley menafikan hubungan mereka telah putus atas sebab tidak diketahui.


"Ia memang kelakar. Apa yang berlaku, kami bergelak ketawa dan menjalani penggambaran di pantai tersebut dan tiada apa-apa yang boleh dijelaskan mengenai kemunculan kami bersama," kata Hemsworth.

Pada Jun lalu, Miley menerusi laman web rasminya menafikan desas-desus kononnya mereka sudah berpisah dan mendakwa, dia gembira bersama dengan Hemsworth selepas tiga tahun mencari cinta yang serasi. - Agensi


Credit:http://kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2010&dt=0828&pub=Kosmo&sec=Dunia&pg=du_05.htm

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

3-column blogger templates(available in 4 different styles)