Paris mahu buka hotel


SOSIALIT, Paris Hilton mahu mengikut langkah moyangnya membuka rangkaian hotel. Moyang Paris, Conrad Hilton merupakan pengasas rangkaian Hotel Hilton.

Paris percaya dia memerlukan cabaran baru dalam kariernya selepas terlibat dalam program realiti TV, merakamkan lagu, memiliki jenama minyak wangi, menjadi pelakon serta mempunyai jenama pakaian sendiri.


Katanya kepada laman web FOXNews.com: "Saya telah mencuba banyak benda dan dalam masa terdekat mahu terlibat dalam perniagaan seperti keluarga saya. Ia selalu menjadi sesuatu yang diminati saya, iaitu membuka hotel sendiri."

Selain mendapatkan nasihat daripada keluarganya, Paris juga banyak berbincang tentang bisnes perhotelan dengan teman lelaki terbarunya, Cy Watts.

Jelitawan itu dilihat intim dengan Cy yang merupakan pemilik sebuah kelab malam di Las Vegas.


Paris dan Cy tidak dapat berpisah semasa Paris sedang menjalankan rakaman iklan untuk minuman bir Devassa di Long Beach, California.

Sumber memberitahui: "Paris dan Cy dilihat sedang menikmati masa berkualiti bersama-sama. Hubungan itu masih baru tetapi mereka berdua tidak takut untuk menunjukkan perasaan mereka kepada orang luar."

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

3-column blogger templates(available in 4 different styles)