Bipasha fobia jet peribadi


HARUS kerap berulang-alik ke sesebuah destinasi dengan kadar segera, aktres Bipasha Basu lebih rela menaiki penerbangan biasa dengan duduk di kelas ekonomi berbanding menaiki jet peribadi yang lebih selesa.

"Saya bersumpah tidak akan menaiki jet peribadi lagi. Saya lebih rela menaiki pesawat biasa dan duduk di kelas ekonomi," katanya.

Ini kerana aktres tersebut mempunyai pengalaman ngeri ketika menaiki jet peribadi yang dianggap lebih kecil dan mudah berhadapan risiko bahaya berbanding pesawat biasa yang lebih besar.

Menurutnya, dia pernah berhadapan dengan insiden mencemaskan lebih sembilan tahun lalu sewaktu menaiki jet peribadi apabila pesawat yang dinaikinya itu dilanda ribut dan akibatnya dia sendiri tercampak dari tempat duduk.

Katanya: "Saya memang seorang yang takut mengembara dengan menaiki pesawat. Lebih-lebih lagi pada musim monsun kerana cuaca menjadi begitu buruk."

Justeru, sewaktu turut serta mempromosi Akrosh, filem terbarunya yang turut menggandingkan dirinya dengan Ajay Devgan dan Akshaye Khanna, yang memerlukan dia menaiki jet peribadi daripada Mumbai ke Nagpur dan Jaipur, Bipasha tetap memilih untuk menaiki pesawat biasa.

Biarpun Ajay dan penerbit Kumar Mangat memujuknya untuk menaiki jet peribadi yang disediakan produksi, dia berkeras untuk menaiki pesawat biasa dan tidak kisah untuk duduk di kelas ekonomi.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

3-column blogger templates(available in 4 different styles)