Kahwin: Bienda masih berahsia


Penyanyi Bienda mengadakan majlis persandingan perkahwinannya dengan penerbit kanan di Media Prima Berhad, Kamarul Zariman Abdul Rahman di Selayang, Selangor pada Jumaat, 8 Oktober 2010.

Namun penyanyi itu masih ingin berahsia pasal tarikh sebenar dia dan suaminya disatukan. Mengapa Bienda masih tak mahu dedahkan tarikh pernikahan yang dijalankan secara tertutup itu? Adakah benar Bienda sebenarnya sudah lebih setahun bergelar isteri?

"Saya masih belum bersedia untuk memberitahu bilakah saya bernikah. Saya akan mengumumkan apabila tiba masa yang sesuai nanti," kata Bienda kepada media ketika ditemui selepas majlis persandingannya.

Keputusan enggan memberitahu umum pasal tarikh pernikahan membuatkan ada pihak yang tertanya-tanya apa alasan yang bermain di minda pasangan itu. Apatah lagi mereka kini sudah sah sebagai suami isteri dan wajah suaminya juga sudah dikenali.

Si kacak pilihan hati Bienda
Bienda yang berasal dari Tumpat, Kelantan, sebuah daerah yang dipisahkan oleh sungai dengan Selatan Thailand bagaimanapun memberitahu dia bernikah di kampungnya.

Adakah gosip pasal pernikahan rahsia Bienda yang pernah diperkatakan sekitar setahun lalu benar belaka? Bienda mungkin belum sedia menjelaskannya kerana semasa gosip itu diperkatakan dulu, Bienda bersungguh-sungguh menafikannya. Dia perlukan masa untuk memberitahu kebenaran.

Susuk badan Bienda yang dilihat sedikit berisi sejak akhir-akhir ini membuatkan banyak yang membuat andaian Bienda sudah lama bernikah. Namun apa-apapun kena tunggu pengakuan Bienda sendiri. Dia mungkin ada alasan mengapa masih mahu berahsia tarikh pernikahannya.

Pertemuan di lokasi

Bienda atau nama sebenarnya Nur Razlinda Razli, 26, mengenali Zariman atau lebih mesra dipanggil Boy sekitar tiga tahun lalu semasa terlibat dalam penggambaran drama. Pada masa itu boy bekerja sebagai krew filem dengan Skop Productions.

Dalam pertemuan itu Boy memberanikan diri meminta nombor telefon Bienda untuk perbincangan pasal satu produk penjagaan mata.

"Pada 15 April 2007 Boy melamar saya... dia bukan melamar untuk menjadikan saya kekasih dia, sebaliknya mahu menjadikan saya isteri dia," kata anak kepada penyanyi dangdut Sheeda itu lagi.


credit:manggaonline

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

3-column blogger templates(available in 4 different styles)