Shahz Jaszle Tak Minat Wanita Melayu


"Bukan saya tak suka tapi susah bila bercinta dengan wanita Melayu. Pengalaman sebelum ini buatkan saya takut dekati mereka.

"Saya pernah ada teman wanita Melayu tapi saya kena control sampai susah untuk saya libatkan diri dengan industri kerana cemburu yang melampau. Saya baru 21 tahun tapi dia asyik paksa untuk berkahwin," ujar pelakon baru, Shahz Jaszle yang dikenali melalui Tari Tirana.

Kini Shahz bahagia dengan teman wanita berbangsa Ukraine yang juga seorang model dari United Kingdom. Dikenali melalui kenalannya enam bulan lepas, namun Shahz mengakui tidak tahu ke mana arah tuju hubungan selepas gadis tersebut pulang ke negara asalnya.

"Dia tak berapa fasih berbahasa Inggeris so saya banyak ajar dia berkomunikasi. Sekarang dia sudah balik ke Ukraine tapi sebelum pulang dia suruh saya cari orang lain kerana dia akan menetap terus di sana," ujarnya pasrah.

Cantas Ashraf Muslim?

Biarpun masih mentah dalam industri hiburan, namun Shahz diberi kepercayaan memegang watak utama dalam drama Dari Mata ke Hati walaupun terdapat nama besar seperti Ashraf Muslim yang turut terlibat. Ia menimbulkan persoalan sejauh manakah bakat yang ada dalam diri pelakon ini sehingga berjaya mencantas bakat pelakon yang lebih hebat?

"Pada saya semuanya rezeki. Saya kenal dengan pengarah drama ini dari Tari Tirana lagi. Mungkin dia melihat bakat saya dari situ dan terus menawarkan kepada saya. Dari drama ini juga saya terus mendapat tawaran menjadi duta produk InnerShine Pati Beri," ujar anak kelima daripada tujuh beradik ini.

Dari Mata Ke Hati

Shahz akan muncul dalam drama Dari Mata ke Hati terbitan TV3 yang mengisahkan seorang pengarah muda, Farid, yang sedang mencari sebuah skrip hebat untuk projek seterusnya. Ketika itulah dia ternampak sepasang mata yang telah menawan hatinya. Berjayakah Farid menemui empunya mata tersebut?

Menariknya drama 15 minit ini adalah untuk mencari pemilik mata tersebut melalui Pencarian InnerShine Berry Beautiful Eyes. Drama ini turut membarisi pelakon muda lain seperti Intan Ladyana, Ashraf Muslim dan Sari Yanti.

Bagi mereka yang berminat boleh menghantar penyertaan Pencarian InnerShine "Berry Beautiful Eyes" 2009 yang menawarkan hadiah set barangan kemas berlian tajaan Diamond & Platinum selain berpeluang berlakon bersama Shahz Jaszle, pelakon utama Dari Mata Ke Hati. Untuk maklumat lanjut, sila layari laman web di www.innershinebeauty.com.my atau di talian 1800-88-6226.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

3-column blogger templates(available in 4 different styles)