Seungho gagal hidup normal


SALAH seorang anggota kumpulan MBLAQ, Seungho baru-baru ini mengakui dia tiada masa terluang untuk mengadakan temu janji dengan gadis idamannya.

Dalam temuramahnya dalam sebuah program televisyen, kumpulan MBLAQ telah disoal apakah kesukaran yang dihadapi mereka apabila bergelar selebriti.

Jawab Seungho: "Ada yang berkata, kamu hanya akan dapat masuk ke Universiti Seoul jika kamu hanya tidur empat jam sehari dan menghabiskan kebanyakan masa mengulang kaji pelajaran.

"Kebenarannya, memang tidak boleh hidup normal dengan hanya empat jam waktu untuk tidur."

Terangnya lagi betapa penatnya dengan jadual MBLAQ yang padat: "Walaupun kami dapat hari cuti tetapi rasa macam membazir untuk berehat kerana akhirnya kami tetap akan bekerja juga daripada berehat."


Apabila disoal, adakah dia sempat pergi menghadiri temu janji pada waktu cutinya, balas Seungho: "Saya berusia 25 tahun, temu janji dengan gadis adalah perkara yang paling penting dalam minda saya pada usia begini dan saya harap saya dapat pergi temu janji.


"Tetapi secara jujurnya, saya sangat sibuk dan tidak ada masa untuk memikirkan perkara seperti itu. Buat masa ini saya gembira menerima kasih sayang daripada peminat."

MBLAQ baru-baru ini muncul dengan lagu single serta video muzik terbaru mereka berjudul Mona Lisa.


sumber

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

3-column blogger templates(available in 4 different styles)