Beckham resah jauh dari keluarga




DAVID BECKHAM mendapati dirinya berada dalam keresahan jika berada berjauhan daripada isterinya, Victoria Beckham dan empat orang anaknya. Malah dia mengakui melalui saat-saat yang sukar tanpa mereka.

Bintang bola sepak tersohor itu baru-baru ini terpaksa terbang ke New Jersey, Amerika Syarikat dan meninggalkan keluarganya di London untuk perlawanan bola sepak antara MLS All Stars yang disertainya untuk berhadapan dengan kelab bola sepak lamanya, Manchester United.

"Saya asyik mengira masa bila saya dapat kembali ke pangkuan Victoria dan anak-anak kami kerana saya berasa sangat bersalah meninggalkan Victoria yang baru dua minggu melahirkan anak keempat kami. Harper Seven," luah Beckham kepada UsMagazine.

Selain Harper Seven, Beckham mempunyai tiga anak lelaki terdiri daripada Brooklyn, 12 tahun, Romeo, 8, dan Cruz, 6.

Katanya lagi: "Saya cukup bertuah kerana beristerikan Victoria dan apabila terpaksa meninggalkan dia dan anak-anak biarpun buat seketika membuatkan saya berada dalam keresahan dan kesukaran. Saya tidak sabar untuk kembali kepada Victoria dan anak-anak."

Beckham yang melabelkan Harper Seven sebagai 'sangat hebat' itu juga mengakui dia begitu gembira kerana tiga anak lelakinya itu boleh menerima kehadiran anggota baharu dalam keluarga mereka itu.

Ujarnya: "Anak-anak lelaki saya cukup gembira dengan kelahiran Harper Seven. Mereka asyik ingin berada di sampingnya, jadi saya harap biarlah keadaan itu berkekalan 20 tahun lagi."

sumber

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

3-column blogger templates(available in 4 different styles)