Raina mohon maaf


SALAH seorang anggota kumpulan wanita popular Korea Selatan, After School, Raina telah membuat permohonan maaf secara terbuka kepada peminat kumpulan itu atas keterlanjurannya memberikan komen terhadap seorang lagi anggota kumpulan itu.

Kata Raina ketika muncul dalam program televisyen Immortal Song yang disiarkan secara langsung: "Saya memang ingin berada dalam program yang mengetengahkan bakat nyanyian saya.

"After School mempunyai ramai ahli (lapan orang) dan apabila sampai bahagian korus selalunya saya seorang yang akan menyanyi. Saya cuba yang terbaik tetapi kamera hanya fokus pada UEE sahaja (salah seorang ahli After School). Perkara itu membuatkan saya sedih."

Kebanyakan peminat After School yang telah menonton program itu kemudian telah mengkritik Raina dengan mengatakan dia telah menghentam ahli kumpulannya sendiri.

Selepas sahaja menerima kritikan itu, Raina secara peribadi telah membuat permohonan maaf menerusi laman sosial Twitter miliknya dengan berkata: "Saya tidak bermaksud untuk berkata demikian. Tetapi berita mengenainya telah mula tersebar dan menjadi satu isu besar. Mulai sekarang, saya akan lebih berhati-hati."

sumber

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

3-column blogger templates(available in 4 different styles)