Suzy Miss A paling banyak makan


AKTRES yang juga seorang penyanyi daripada kumpulan wanita Miss A, Suzy telah berkongsi pengalamannya ketika penggambaran filem pertamanya yang berjudul Introduction to Architecture dalam satu sidang media baru-baru ini.

Akuinya: "Saya makan enam kali sehari sepanjang penggambaran filem itu berlangsung."

Sementara aktor Uhm Tae Woong berkata: "Saya tidak pernah lihat dia makan tetapi krew penggambaran memberitahu mereka tidak pernah melihat penyanyi yang makan banyak sepertinya.

"Disebabkan berat badannya tidak naik, saya tidak tahu sama ada memang secara semula jadi badannya begitu atau dia bekerja keras di gim untuk mengekalkan berat badannya."

Suzy dikenali sebagai penyanyi dan aktres yang mempunyai badan yang sihat di kalangan selebriti Korea Selatan kerana gadis muda sepertinya lebih cenderung untuk mendapatkan tubuh badan yang kurus.

"Saya akan makan apa sahaja bila terasa lapar tetapi pengarah mempersoalkan rutin makan enam kali sehari kerana selalunya aktres atau penyanyi akan mengawal makan untuk menjaga bentuk badan tidak seperti saya yang makan tanpa kawalan," kata Suzy.

Filem lakonan Suzy yang diarahkan oleh Lee Yong Ju itu merupakan sebuah filem melodrama cinta sepasang kekasih yang bertemu di kolej, terpisah dan bertemu semula selepas 15 tahun.

sumber

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

3-column blogger templates(available in 4 different styles)