Leeteuk dedah nombor telefon


KETUA band Super Junior, Leeteuk mendedahkan dia akan terus menggunakan nombor telefon yang sama meskipun nombor telefon peribadinya itu telah didedahkan kepada pengetahuan umum pada 1 April lalu.

Tarikh 1 April sangat sinonim dengan hari membuat kejutan kepada orang lain atau dipanggil April Fool's Day.

Pada 3 April lalu, melalui akaun laman sosial Twitter miliknya, Leeteuk menulis: "Saya akan terbang ke Perancis untuk konsert pertama Super Junior di sana. Kami berjanji akan memberi persembahan yang terbaik.

"Saya juga akan terus menggunakan nombor telefon yang sama dan ia akan menjadi nombor telefon utama untuk saya berkomunikasi. Saya akan beritahu anda semua (peminat) jika saya tidak lagi menggunakan nombor telefon itu."

Pada 1 April lalu, Leeteuk telah meletakkan nombor telefon peribadinya di akaun Twitter miliknya sebagai salah satu cara menyambut April Fool's Day.

Kemudian salah seorang ahli Super Junior, Heechul turut mengesahkan itu adalah nombor peribadi Leeteuk dengan meletakkan gambar telefonnya yang tertera mesej dan panggilan yang dibuat oleh Leeteuk menggunakan nombor peribadinya itu di Twitter.


sumber

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

3-column blogger templates(available in 4 different styles)