Lopez dilayan bagai permaisuri


JENNIFER LOPEZ telah dilayan bagai seorang permaisuri oleh kekasihnya, Casper Smart. Bintang jelita latin yang juga juri program realiti TV American Idol itu menjalinkan hubungan dengan penari pengiringnya itu sejak enam bulan lalu.

Smart bagaimanapun bijak menawan hati Lopez. Satu sumber memberitahu majalah People: "Casper melayan Jennifer seperti seorang permaisuri. Dia memberi seluruh perhatian hanya untuk Jennifer."

Dalam pada itu, Lopez yang merupakan ibu kepada anak kembar berusia empat tahun, Max dan Emme hasil perkahwinan dengan bekas suaminya, Marc Anthony baru-baru ini mengakui dia berasa dirahmati jika dikurniakan anak lagi di masa depan.

Katanya: "Jika berpeluang melahirkan anak lagi di masa depan, saya akan berasa dirahmati. Namun sekarang ini saya hanya mahu memberi tumpuan kepada Max dan Emme."

Lopez juga mengakui dia mungkin mengambil anak angkat selepas melalui pengalaman berlakon dalam filem terbaharunya, What To Expect When You're Expecting.

"Filem tentang pengambilan anak angkat itu membuatkan saya terbuka hati pula untuk mengambil anak angkat," akuinya lagi.

sumber

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

3-column blogger templates(available in 4 different styles)