Perancangan Mila Kunis


MILA KUNIS tidak faham mengapa ada wanita mahu menjadi dirinya, sedangkan menurut aktres tersebut, dia menjalani sebuah kehidupan normal dan tidak mewah.

Dalam temu bual bersama majalah Interviews, aktres berusia 28 tahun itu juga mengaku bahawa dia tidak mahu menjadi pelakon dalam tempoh waktu yang panjang dan sudah mempunyai perancangan sendiri.

"Selepas terbabit selama lapan tahun untuk drama That 70's Show dan lebih sedekad terbabit dengan Family Guy, saya akui, kewangan saya sangat stabil.

"Bagaimanapun, saya tidak hidup mewah, saya menjalani kehidupan yang cukup sederhana. Jadi saya tak perlu ada sehingga 20 pembantu atau pergi ke sesebuah lokasi dengan jet peribadi," ujarnya yang mengakui selesa hidup seperti manusia biasa.

Dia kemudian meninggalkan kedua-dua siri tersebut membabitkan diri dalam dunia perfileman.

Sukses dengan beberapa buah filem pecah panggung seperti Black Swan dan Friends With Benefits, Kunis kini sudah memikirkan masa untuk berundur dari industri.

"Industri ini boleh memakan kita, jadi sebelum saya 'dimakan', lebih baik saya undur diri dulu," ujar aktres yang kini digosip bercinta dengan Ashton Kutcher.

Tambah aktres kelahiran Ukraine itu lagi: "Dalam tempoh lima tahun akan datang, saya melihat diri sudah mempunyai keluarga dan melakukan kerja belakang tabir."

sumber

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

3-column blogger templates(available in 4 different styles)