Hubungan Rozita, Beego buat Zain lega


PELAKON berwajah Inggeris, Zain Saidin mungkin dicemburui ramai lelaki gara-gara pernah mempunyai hubungan intim dengan janda seksi, Rozita Che Wan.

Lelaki yang juga adik kepada anggota kumpulan Elite, Sasha itu akhirnya mengakui lega dan tumpang gembira gara-gara khabar terbaharu Rozita yang kini dipercayai menjalinkan hubungan istimewa bersama pelakon, Beego.

Awalnya dia tidak tahu-menahu tentang Rozita dan Beego. Dakwa Zain, dia hanya menyedari hal berkenaan selepas mengikuti perkembangan yang dilaporkan pihak media. Apa jua pilihan Rozita, sebagai rakan baik, dia menerima dan menyokong dengan sesiapa sahaja yang akan menjadi pasangan aktres jelita tersebut.

"Kami sendiri sudah lama tidak berhubung, apatah lagi terlibat dengan penggambaran yang sama. Jika Rozita sedang menjalinkan hubungan dengan Beego, saya tumpang gembira untuknya, mungkin itu yang terbaik," katanya selepas pelancaran drama Naziha untuk slot Zehra di TV3.

Menerusi drama bersiri itu, Zain membawa watak Amri, seorang mat rempit yang melakukan kerja-kerja kotor untuk meneruskan hidup

sumber

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

3-column blogger templates(available in 4 different styles)