Raymond Lam suka Malaysia


PENYANYI dan pelakon terkenal Hong Kong, Raymond Lam, telah dilantik sebagai duta produk lelaki Nugeno. Minggu lalu, Raymond telah datang ke Malaysia untuk siri promosi produk tersebut.

Katanya, dia suka berkunjung ke Malaysia dan bekerjasama dengan produk Nugeno.

"Selain datang mempromosikan produk Nugeno, saya juga mengambil kesempatan ini untuk bertemu dengan peminat saya di Malaysia," ujarnya dalam sidang media yang diadakan di pusat membeli-belah Summit USJ, Subang pada Sabtu lalu.

Raymond yang kini dalam proses menyiapkan album Kantonis terbaharunya bakal mengadakan konsert selama dua hari iaitu pada 30 dan 31 Julai depan di Coliseum, Hong Kong.

"Saya kini sibuk dengan persiapan album terbaru dan album itu nanti akan lebih banyak lagu rancak. Saya berharap agar peminat Malaysia akan terus menyokong saya," ujarnya.


Mengenai kerjasamanya dengan produk Nugeno, kata Raymond, dia tidak akan sesekali bersetuju untuk menjadi duta sesuatu produk jika dia sendiri tidak menyukai produk tersebut.

"Saya cuba semua produk yang mahu mengambil saya menjadi duta. Jika produk itu bagus dan dan saya sukakannya, baru saya bersetuju menjadi duta produk mereka.

"Bagi saya produk khas untuk lelaki keluaran Nugeno amat bersesuaian dengan kulit lelaki Asia dan saya membawanya ke mana sahaja saya pergi," ujarnya.

sumber

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

3-column blogger templates(available in 4 different styles)